mandag 28. februar 2011

Nærmer seg ferie...

1 uke igjen... 
Oslo-områdene og andre plasser i Norge har eller har hatt vinterferie allerede. Vi begynner ferien neste uke, noe som blir herlig! Denne uka er alternativ uke på skolen, altså ikke vanlige skoledager, noe som og er herlig og passende. Allikevel blir vinterferien best da jeg reiser med faren min til Gran Canaria. Har sett på yr.no (kanskje ikke den mest sikre kilden?), og det står det regn(!!!) de to første dagene, men etterfulgt av sol. Temperaturen er  på rundt 20 grader altså mye bedre enn kuldegrader og vind her. Det å slenge på seg en sommerkjole over bikinien på stranda er noe jeg har lengtet lenge etter, med tanke på at jeg ikke opplevde strandliv sommeren 2010. Håper jeg blir litt brun og, i vinter har jeg nemlig gått i ett med snøen! Sommerkjoler, shorts, singleter, bikini og sandaler skal pakkes i kofferten.

Skal du noe i vinterferien, eller har du vært på vinterferie? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi et lite vink